(Android/iOS) Boris and the Dark Survival snydekode for uendelige mønter
Mar 16, 2022 16:36:00 GMT -5
Post by phyfastlalafitz on Mar 16, 2022 16:36:00 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Boris and the Dark Survival ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Boris and the Dark Survival IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snydekode for uendelige mønter ▞▞▞
▞▞▞ Boris and the Dark Survival 2022 version ▞▞▞
Godt spil. Jeg kan lide det og vil anbefale det til alle, der kan lide Bendy and the Ink Machine. Elsker de overraskende drejninger. Eneste bekymring er de skrot-samlerobjekter, som jeg har svært ved at anskaffe i forhold til de andre ting. Udover det er det et vanedannende og underholdende spil.
Anmeldelsen ville have været femstjernet, hvis Bendy ikke fik en automatisk tracker, så snart du får alle fem varer
Boris and the Dark Survival Avventura kvs
Hver gang spillet begynder at indlæse, lukkes det.
Hver gang blækdæmonen kommer, bliver der fejl, når blækdeon hendy får fat i ham, når Eat
Okay
Det er okay indtil videre, men det kræver noget arbejde. At interagere med ting er meget irriterende, et lille håndsymbol vil dukke op, der får dig til at tro, at det er det, du skal klikke på for at interagere med noget, men det er ikke, du skal klikke på selve elementet for at interagere med det, hvilket gør det irriterende. Jeg var også forbi begyndelsen, og jeg holdt op med at spille for at sove, og da jeg vågnede næste dag, besluttede jeg at spille det samme nat, og jeg var nødt til at starte forfra. Er der kontrolpunkter eller gemte steder?
Dette spil får mig til at føle mig glad én gang, indtil noget af controller-understøttelsen ikke kan bruges længere, bedes du rette dette spil tilbage
Godt spil, men kan du få det til at redde niveauerne?som at gemme, hvilken dag du holdt pause
Jeg downloader det, og det bliver ved med at sige, at det ikke kan installeres
Stor udfordring, stemmeskuespil, historie og musik.
Nogle, hvis forsyningerne ikke var der, og blækdæmonen bliver ved med at fange mig, kun hvis der var 1 eller 2 flere sikre steder.
Dette spil ser godt ud, men jeg kan ikke spille det, fordi det sparker mig ud efter cutscenen, det er derfor, jeg giver 3 stjerner
Det var et godt spil, flot grafik, interessant historie, men når historieintroduktionen er færdig, indlæses den og lukker derefter appen. Ret dette, jeg har gerne ville spille det her.Edit: Jeg fik opdateringen "Symphony of Shadows", og den sparker mig stadig ud af spillet, når introduktionen af historien er færdig. Ret venligst dette.
buret (jeg gætter på) på den nye opdatering har ingen kollision øverst til venstre. Kan du også tilføje låste kontroller
Boris and the Dark Survival Авантуристичке mmcs
Bedste spil nogensinde, men der burde være en multiplayer sektion på menuskærmen for at slutte sig til tilfældige spillere eller venner, og da jeg fandt næsten alle optagelserne til Sammy's, er det forvirrende, når jeg spiller det rigtigt, det gør intet, kunne dette løses, hvis det er stort. Men dette spil er fantastisk udviklere, tak for at lave dette spil
Jeg er helt vild med Bendy og ink Machine-serien, så denne tilføjelse var så sjov, jeg kan godt lide kortgenerationen, jeg elsker boris, og jeg nød at løbe væk fra en skør Alice-engel. Jeg elsker dette spil, men jeg har nogle sjove forslag: Jeg ville elske at se en tilpasselig boris, jeg vil gerne have dig til at tilføje en blækmaskine, der kan ændre boris' udseende gennem ting, der vises i niveauerne. Med hensyn til nogle af disse kosmetik vil jeg for eksempel anbefale mecha boris arm. Jeg vil også gerne have en endeløs tilstand
Jeg kan lide alt ved spillet, men jeg ved ikke, om det var min telefon eller spillet, men det havde et problem, hvor det bare stoppede og tog mig til startskærmen.
Når vi har fuldført dag 1, hvorfor det ikke gemmer
Dette er et godt spil. Historien er engagerende og interessant. Det er bare det, at kontrollerne er svære at bruge. Især når Bendy jagter dig. Det ville være bedre, hvis du kunne beholde alle dine fremskridt, når du dør, i stedet for at genstarte fra begyndelsen igen og igen. Du bør være i stand til at gemme dine fremskridt, når du leverer forsyningerne.
Youtube-videoer af det så gode og sjove ud, men spillet forsvinder og lader mig ikke spille
Godt spil, men tilføj venligst mere indhold. Og også, når jeg er på niveau 2 eller 3, så afslutter jeg spillet, og når jeg kommer tilbage til appen, skal jeg genstarte fra niveau 1. Tilføj venligst en form for spillagringssystem.
Det er fantastisk, men jeg føler, at pc-versionen er mere mørkere, og at rummene og niveauerne er meget større med variation og detaljer. Det føles også som om, at Bendy har skrevet begivenheder, når han dukker op. Interaktion med ting føles meget forfærdeligt på denne version af spillet, da du skal trykke på den lille genstand på en ret lille skærm. PC-versionen til dette er meget overlegen i forhold til denne, efter min mening.
Skal du sætte bendy i hvert niveau, og du har stort set ikke noget mirakel, jeg talte kun 1 men god grafik
Hej jeg kan lide spillet indtil videre, men der er ingen måder at forsvare dig selv på. Og gulvene er en lille smule små efter min mening håber fuldt ud du forbedre spillet cya.
Boris and the Dark Survival ጀብዱ zia
Dårligt, hver gang jeg prøvede at spille, hvis ville få thlo indlæsningsskærmen, og det ville stoppe og sparke mig ud af spillet
Det er rigtig godt, men det kan blive gentaget. Forhåbentlig kommer der flere til
Kan ikke komme ind i spillet bliver ved med at gå ned, men det kan bare være min enheds kompatibilitet
Hej Dev Team! Jeg ved, at dette spil er sjovt, men jeg har et sind, der generer mig. Det er cloud backup-funktionen. Hvis nogensinde, fjerner jeg dette spil og spiller med en bestemt tid. Jeg vil have mine sikkerhedskopier tilbage fra skyen, så jeg ikke nulstiller progressionen. Få dette til at ske. MERE POWER!
Boris and the Dark Survival Приключения twko
Den spiller åbningsfilmen, og den styrter 1 stjerne
Godt spil, men af en eller anden grund er det ikke kompatibelt på min nye Android-tablet, som tilfældigvis er den nyeste version af Android 10, så jeg forstår ikke, hvordan det ikke er kompatibelt med et opdateret Android-system 🤷
Ville være bedre, hvis det var det værd. Tabt en bryder fuldstændig niveaubelastningen. Og indlæsningen tager generelt alt for lang tid. Enten er dette spil dårligt optimeret, eller også ved jeg det ærlig talt ikke. Kan du venligst løse disse problemer? Jeg prøvede at afinstallere, slette gemte data, intet virker.
Elsker det, men kontrollerne er ikke perfekte. Jeg har problemer med venstre kontrol til at flytte Boris rundt. Når jeg tager fingeren væk fra skærmen, kan det tage mig to eller flere gange, før jeg kan bevæge mig igen. Det er måske bare min fedtede hud, men det gør oplevelsen lidt mere frustrerende.
Jeg kan godt lide bendy, og spillet bliver ved med at blære mig ud, jeg håber du kan ordne det..
Nå, først spillede jeg dette spil på LG, og det var forfærdeligt! Det haltede hver gang jeg spillede dette spil. 1 stjerne til dette!
Den er god, men joysticken og kontrollerne er ikke gode!
<a href=""></a>
Det er godt! Spillet halter, medmindre du er på lav kvalitetsindstilling, jeg anbefaler pc-versionen.
Jeg købte dette spil og har endnu ikke spillet det. Den går gennem videoen i begyndelsen og går derefter ned. Jeg udvidede mit lager, og det sker stadig. Jeg har mailet teknisk support et par forskellige gange, og de har ikke svaret på nogen af dem. Meget frustrerende!!!
Udviklere, jeg ved, at du har meget travlt med BATDR i øjeblikket, men hvis der er planlagt yderligere opdateringer til dette spil, kan du så løse nedbrudsproblemet? Mig bekendt sker det ikke på pc, men på min Android-enhed, i de fleste tilfælde, kort efter safehouse-indlæsningen (eller endda før), ville spillet gå ned. Denne rettelse ville blive meget værdsat! Jeg ønsker dig alt det bedste med BATDR-udviklingen.
Wow!!! Det er et fantastisk spil, og det er virkelig pengene værd. Jeg vurderer ikke rigtig spil, men jeg var nødt til det, fordi dette spil var så godt, jeg håber bare, at udviklerne kan tilføje mere til spillet og fortsætte historien og tilføje flere quests og måske et twist jeg er virkelig spændt på den næste opdatering!!
Boris and the Dark Survival Авантуристичке xdx
Jeg kan ikke komme ind, jeg kan kun komme til menuen, og så fryser den i midten undskyld, jeg er et barn. Kan nogen hjælpe plz?
Elsker spillet. Jeg kan dog ikke finde det sidste stykke, og der er en lille smule forsinkelse.