Post by duicucongcontpred on Mar 13, 2022 7:55:37 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Star Traders 4X Empires Elite ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Star Traders 4X Empires Elite IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ juksekode uendelige poeng ▞▞▞
▞▞▞ Star Traders 4X Empires Elite 2022 version ▞▞▞
Det er et av mine favorittmobilspill!
Grafikken er flott, kampmekanikken gir mening, og takket være den vanvittige mengden skipsoppgraderinger, endres det hele tiden. Dette er en fantastisk 4X, og hvor mye tid og kjærlighet TB har lagt i dette spillet er tydelig umiddelbart. Prøv det selv, og hvis du har noen spørsmål, bare kom til forumet på Proboards og spør, vi er alltid klare til å hjelpe!
- flott spill totalt sett! Jeg vil gjerne se et "rewatch-spillalternativ" slik at jeg kan se hvordan fiendene utvikler seg og hva jeg gjorde feil. Men bare et forslag...
Dette er et flott spill som virkelig fordriver tiden. Veldig mikrostyringsorientert som ikke er en dårlig ting. Den lar deg styre ditt galaktiske imperium på alle nivåer, så suksess eller nederlag faller på deg alene. Ærlig talt, jeg kjenner ikke historien bak det, og jeg bryr meg ikke om å vite det. Jeg liker å se dette som C.J.Cherryhs Cyteen spillet. (Personlig preferanse) Kjøp det fordi det er verdt det!
Det eneste problemet mitt er at det ikke lar meg oppgradere til Elite-versjonen i spillet. Den forteller meg hva jeg leter etter Finnes ikke. Vennligst fiks dette, jeg vil veldig gjerne kjøpe Elite-versjonen!
Fantastisk godt å drepe tid
Det beste 4X-strategispillet på Android
Hvis du har spilt gratisversjonen og likte den, er Elite-versjonen et must.
Veldig vanedannende og en tidspasser
ny i denne typen spill må jeg si at jeg har det gøy.
Veldig bra spill.
I løpet av de timene jeg har spilt dette har jeg ikke fått noen nyttig kunnskap, ferdigheter eller erfaringer. Det er ganske gøy.
Ikke en fan av det sakte tempoet for dette, jeg foretrekker Star Traders, men fortsatt flott spill med en fantastisk utvikler.
Mye for å holde deg underholdt i timevis
Nok et fantastisk Trese brothers-spill! Romantak på 4x med fraksjonspolitikken. Flotte greier folkens, fortsett med det! For de av dere som ikke vet hvem Trese-brødrene er, "du må spørre noen". Hver kamp jeg har spilt så langt er på topp.
Et fantastisk, FANTASTISK spill. Jeg har spilt timer etter timer. Jeg liker spesielt hvordan du designer alle skipene dine. Det gir dem en følelse av personlighet, og lar fantasien din gjøre opp for eventuelle mangler i grafikken. Virkelig verdt pengene.
En liten perle for alle 4x-spillere.
Dette er bare en tidssløser. Som en 4x feiler den på omtrent alle nivåer, helt til den fullstendige feilen på en seierskjerm etter den vanvittige tiden det har gått. Hva skjedde med å lage et kvalitetsprodukt før du tar en premiumpris? Corey, hvorfor betaler vi premien for læringskurven din? Lite tips. Når du har et spill uten flerlags TRENGER du en kvalitets-AI i stedet for cheesy triks for å handikappe spilleren. Dette er et $1,99-spill pakket inn i en $5-pakke.
Jeg tror ikke jeg spilte et Corey trese-spill som ikke har vært bra så lenge han fortsetter å lage spill, jeg vil fortsette å kjøpe og slå dem fortsett med det gode arbeidet
Kjører fortsatt gjennom opplæringen, men så langt er dette en eksplosjon fra fortiden, minner meg til en viss grad om Master of Orion. Hvis du liker TBS anbefaler jeg denne.
Jeg føler at du aldri kan komme noen vei i spillet på grunn av den latterlige befolkningsveksten. Bruk hele spillet på å bygge Hab-enheter.
Dette spillet er flott - lette detaljer på tvers av mange forskjellige lag som utgjør et komplekst og nyansert 4x strategispill. Jeg ga dette spillet til å begynne med 5 stjerner for 5 år siden (!!). Kom tilbake etter å ha spilt tilfeldig ST: Frontiers (5 stjerner også), fordi jeg husket vagt fraksjonene og bare visste at noe var sånt før... Jeg hadde ikke skjønt at dette var en hel serie med spill. Zenrin for livet!
Det er awsomw
Tilbyr flott spilling, med mange subtile lag av kompleksitet for å holde deg underholdt.
Veldig bra spill, mye dybde og tilpasning.Sivilisasjon i verdensrommet. Vennligst la det spilles med en mus.
Et "unputdownable" 4x mesterverk. Disse gutta vet hva de gjør.
Kontroller - Flott brukergrensesnitt! Den eneste "små" klagen jeg har er størrelsen på noen av knappene. Ikke noe alvorlig, men det resulterer i at du må trykke på det samme området noen ganger for å få ønsket effekt. Liten klage. Hvis jeg kunne fjerne bare en halv stjerne fra kontrollvurderingen, ville jeg gjort det. Gameplay - Utmerket verdensbygger med dype politiske nyanser og strategier. Dette spillet vil få deg til å føle deg som overherren av en liten (eller stor avhengig av spillet ditt) galakse. Ikke gå inn i dette spillet forvent brettspillnivå, turbasert strategi. Spillet er mer sentrert rundt oppdagelse, politikk, ressursforvaltning og verdensbygging. Grafikk - De er gode. Hvis jeg forstår det riktig, er all grafikken laget av en av Trese-brødrene, og det vises på en måte. Ikke at de er dårlige, men de har en viss "resirkulert" følelse. Bortsett fra, jeg elsker "Firefly"-estetikken til all kunsten i spillet. Alt i alt - Flott spill som passer utmerket sammen. Vil anbefale til alle som ønsker å få en dyp, selvgående spillopplevelse på en Android-enhet.
Det var det han sa...
Fantastisk!
EDIT: En total knock-out fra Treas Brothers! P.S. Når forventes Star Traders 2?
Raccoon Bubbles Mõistatusmängud zrf
Som en langvarig spiller av det originale ST-spillet er jeg virkelig begeistret over bredden på 4x. Det er som ST på steroider, spleiset med oksegener og drevet av awesomeness. Politikk, økonomi, militær og utforskende skipskaping, en imponerende og utfordrende fiendtlig AI og mer vil få deg til å komme tilbake for mer. Dark Terrox .... Ja det er ekkelt lol
Hyggelig lett å lære 4x. Det blir tregt på store kart etter halvparten av spillet (på mitt S5e-nettbrett). Ingen diplomati, ingen måte å stoppe en krig på. Den eneste måten å vinne på er å fullstendig utrydde fienden. Jeg var på utkikk etter noe litt annerledes, men dette er ikke en feil ved spillet.