Post by phyfastlalafitz on Mar 16, 2022 16:39:04 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Legend of Heroes:Eternal Arena ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Legend of Heroes:Eternal Arena IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ hack spel (veel geld) ▞▞▞
▞▞▞ Legend of Heroes:Eternal Arena 2022 version ▞▞▞
Pranuj
Bhala game tike kintu rahuchi
SAAI! ZO VEEL OPTIES VOOR DONATIE DIE HET ZO DUIDELIJK LIJKEN DAT HET EEN BETALEND SPEL OM TE WINNEN. SPEEL 5 MINUTEN EN GEEN GRATIS X10 SUMMON, IN tegenstelling tot andere MOBIELE GACHA-SPELLEN DIE IK HEB GESPEELDE DIE royaal zijn. HET IS DUIDELIJK DAT JE SPELERS PROBEERT TE VROEG IN HET SPEL EEN DONATIE TE DOEN. VERWIJDEREN.
Leuk spel word top 1 in server 6
Legend of Heroes:Eternal Arena הרפתקאות tzfq
Brave of Legend oh man, het is leuk om terug te zijn.
Vuilnis, slechts 3 helden, je krijgt een stomme edelsteen en na uren om 250 edelstenen te krijgen, krijg je een klote groene held, hel
Waarom kan ik het spel niet updaten. Geen update in appstore. Corrigeer alstublieft! Bedankt.
Dit is erg goed
🏩⚜️⚜️⚜️⛪⚜️⚜️⚜️💒⚜️⚜️🈸vhlessingsing chrons amen,shims love forwsestions sinans iiiiigedylecht papier,, oo 🌹🌲🌹🌲🌹🌲🌹📍🌹📍✴️📊 jij ricky villena enrico universiteit pantlove iiiiiiiiiiiiiii 📍✴️📍✴️📍✴️ ️📍📊📊📊📊📊📊📊📊📊📊📊📊💔🌐💔🌐💔🌐💔💃🏿🌐💔🌐💔
🥳🤑😎😎😎🥳🤑🤑🤑🤑
Dit spel is identiek aan ten minste twee andere spellen die ik de afgelopen jaren heb gespeeld. Zelfde gevechtsvertoning en een team van drie helden. De ontwikkelaar die het spel heeft gekopieerd, zou er vier of vijf in een team moeten maken, dan zou het er anders uitzien.
Goed
Legend of Heroes:Eternal Arena Пригодницькі vtv
Vreselijke game, slechtste stemacteurs en muziek Plus hun geluidseffecten, geen wonder dat deze game maar 10k downloads is
Heheh hallo ontwikkelaars, stop met het kopiëren van andere games, geen idee van je eigen he? Als je zou moeten kopiëren, maak dan een team van zes helden. Zes helden het beste, 5 helden goed, 4 helden urgh, 3 helden pls nee, haal me eruit als ik hier ben. Installatie ongedaan maken.
Ik hou niet van
Bedankt voor het updaten van dev..
DIT SPEL ZUIGT!! IK HEB 4X OPGELADEN MAAR MIJN LAATSTE AANKOOP NIET ONTVANGEN.. IK HEB EEN FOTO VAN MIJN AANKOOP VAN GOOGLE PLAY AAN HUN FACEBOOK-PAGINA GEGEVEN, MAAR ZE ACCEPTEREN HET NIET..ZO FRUSTRATIEF..
Legend of Heroes:Eternal Arena ایڈونچر dows
Waarom ik niet kan inloggen, er staat update, maar als ik naar de playstore ga, wordt er alleen geen update geopend. Fix it plzz
Mooi hoor
Saaie AF!
Naic
Sekarang kok sudah jelek ya. Tolong lah itu pineacle ada yang banyak nge bug terutama yang tulisan Korea. UD vip eh nge bug lagi. Keliatan Takut banget ya kalah, mau pake bug lagi.
Waarom laadt ze zo langzaam
SOMMIGE WOORDEN KUNNEN NIET IN DE CHAT GEBRUIKEN ZOALS "JOUW" WOORD! ALS JE HET GEBRUIKT, ZAL HET CENSOREN EN ALS JE MEERDERE TIJD GEBRUIKT, KRIJG JE EEN VERBOD OM TE CHAT VAN 3 UUR EN AL JE CHAT ZAL UIT HET SPEL VERWIJDEREN! NIET ALLEEN 'JOUW' WOORD OOK SOMMIGE VAN HET ANDERE WOORD! DE ONTWIKKELAARS MOETEN DIT WETEN EN OPLOSSEN! EN NA LV 60 WAS HET ZO MOEILIJK OM EEN VOLLEDIG UITSTAMINA TE KRIJGEN, HOE HOGER ONZE LV, hoe MEER UIThoudingsvermogen WE NODIG HEBBEN, DUS MOETEN DE ONTWIKKELAARS MEER MINDER TIJD MAKEN OM UITSTAMINA TE KRIJGEN OF MINDER UITSTAMINA KOSTEN VOOR SOMMIGE VAN DE HOGERE LV
Ik hou van deze spellen
Legend of Heroes:Eternal Arena Περιπέτεια ral
Fantastische en zeer verslavende spellen! Een van de beste games die ik ooit heb gespeeld...
kaylei
Advertenties verschijnen slecht spel
Legend of Heroes:Eternal Arena Petualangan mvm
Goed spel !
clark c. Baliling
Super Wings : Jett Run 아케이드 cca
Leuke game, maar repareer lag en voeg meer schattige helden toe
Hou van dit ongelooflijke spel
Het is een goede game.. Ik hoop dat het niet wordt afgesloten.. Het zou een update moeten hebben en vijf (5) teamformaties moeten maken.. Bedankt